Dropshipping

Koszty przesyłki dropshipping w Polsce:

Dropshipping - Kurier Polska
:
Kurier: 15 zł brutto
Czas dostawy: 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym - ING BŚ

Dropshipping - Pobranie - Polska:
Kurier FEDEX: 17,21 zł brutto
Czas dostawy 1-2 dni roboczych
od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym - ING BŚ


DROPSHIPPING - ZASADY OGÓLNE PANUJĄCE W NASZEJ HURTOWNI:

Aby rozpocząć z nami współpracę należy zrejestrować Państwa firmę (należy podać NIP, dane teleadresowe, e-mail) na stronie: REJESTRACJA donaco

Aktywacja konta trwa standardowo do 24h. Na podany w formularzu adres e-mail do 24 h wysyłamy informację o aktywacji konta.
Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za samą usługę, pakowanie towaru czy pliki wymiany XML/CSV.

Stany magazynowe są zawsze aktualne i takie same na naszej stronie jak i w XML/CSV.
Pliki są dostępne po rejestracji Państwa firmy na www.donaco.com i zalogowaniu się.
Link do plików: XML/CSV

Nie mamy minimalnej wartości zamówienia.

WYSYŁKA ZAMÓWIENIA DROPSHIPPING:
Wysyłka bezpośrednio do Państwa klienta następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym DANE DO PRZELEWU
Fakturę wysyłamy w pliku pdf na adres e-mail podany przy rejestracji.
Do przesyłki nie dołączamy żadnych materiałów reklamowych.


Ważne jest aby podczas składania zamówienia podać inny adres do wysyłki, wpisując dane Klienta, a także numer telefonu Klienta w UWAGACH.
Należy wybrać opcję przesyłki - DROPSHIPPING.

Jeżeli zamówienie będzie za pobraniem, należy dopisać w UWAGACH kwotę pobrania oraz numer konta bankowego, na który ma trafić kwota pobrania. Pobranie trafi bezpośrednio na Państwa konto bankowe - prosimy o podawanie kwoty pobrania jaką ma zapłacić Państwa klient kurierowi.

Nie podpisujemy umowy współpracy w ramach modelu dropshipping. Działamy w oparciu o ogólne zasady obowiązujące w naszym regulaminie.


UMOWA POWIERZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych jest niezbędna w przypadku rejestracji bazy danych w GIODO – umowa powierzenia danych
Rejestracja Państwa bazy danych w GIODO: www.giodo.gov.pl

W razie wątpliwości i dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:
e-mail: d.sobocik@donaco.pl
telefon: 796-046-186 (w godzinach 7:00 – 15:00)

WYMIANA TOWARU
Wymiany dokonujemy jedynie w sytuacji, gdy towar posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu. Wówczas ponosimy także koszt transportu.

ZWROT TOWARU
Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.
Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Firmy, a nie Klienta docelowego.

PŁATNOŚCI

Wpłata na konto bankowe ING - DANE DO PRZELEWU <-- kliknij